سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشقولانه

  عشقولانه
دلم برای دیدنت چه شاعرانه لک زده بلور قلب کوچکم ز دوریت ترک زده

عشقولانه
شب که میاد یواش یواش با چشمک ستاره هاش اجازه هست از آسمون ستاره کش برم برات؟

عشقولانه
روزی که از توجداشم روز مرگ خنده هامه روزتنهایی دست هام فصل مرگ خنده هامه

عشقولانه
گل اگر خار نداشت دل اگر بی غم بود اگر از بهر پرستو قفسی تنگ نبود زندگی عشق اسارت قهر آشتی همه بی معنا بود
عشقولانه
زندگی شوق رسیدن به همان فردایست که نخواهد آمد تو نه در دیروزی و نه در فردایی ظرف امروز پر از بودن توست زندگی را دریاب

عشقولانه
کاش قلبها وسعت مى گرفت شمع با پروانه الفت مىگرفت کاش توى جاده زندگى خنده هم از گریه سبقت مىگرفت

عشقولانه
من چه کنم خیال تو منو رها نمی کنه اما دلت به وعده هاش یه کم وفا نمی کنه من ندیدم کسی رو که مثل تو موندگار باشه آدم خودش رو که تو دل اینجوری جا نمی کنه

عشقولانه
قلب دخترا مثل قبرستون می مونه، هرکی رفت توش دیگه بیرون نمی یاد ولی قلب پسرا مثل هتل پنج ستاره است معلوم نیست کی می ره کی می یاد

عشقولانه

تو زندگی دنبال کسی نباش که بتونی باهاش زندگی کنی دنبال کسی باش که بدون اون نتونی زندگی کنی

عشقولانه
عشق ایستادن زیر باران و خیس شدن با هم نیست . عشق آن است که چتری شوی برای کسی و او هیچوقت نداند که چرا خیس نشد.

عشقولانه
میدونی فرق تو با راه چیه ؟ راه را باید بری تا به آخرش برسی ولی تو خودت آخرشی

عشقولانه
بزرگ ترین خیانت ها در دوستی اینه که به دوست خود که تو را راست گو می پندارد دروغ بگی

عشقولانه
بزرگ ترین آرزوم اینه که کوچکترین آرزوت باشم

عشقولانه
اگه یه وقت به سیخ کشیدمت ناراحت نشو چون خیلی جیگری

عشقولانه
به همه لبخند بزن اما با 1 نفر بخند همه را دوست داشته باش اما به 1 نفر عشق بورز تو قلب همه باش اما قلبت مال 1 نفر باشه

عشقولانه
می کنم هرشب دعایی کز دلم بیرون رود مهرت ولی آهسته می گوییم خدایا بی اثر باشد

عشقولانه
همه میگن آدم باید برای رسیدن به عشق از تموم دنیا بگذره .....ولی تو که تمومه دنیای منی چطوری ازت بگذرم؟؟؟

عشقولانه
قانون آخر نیوتن : زمین هیچ جازبه ای نداره سیبها به خاطره تو از درخت می افتند چون تنها جازبه ی زمین تو هستی

عشقولانه
با دستات یه پروانه میگیری ، میخوای ببینی زنده است یا نه انگشتاتو باز میکنی ، فرار میکنه ، محکم میگیریش میمیره. دوست داشتنم یه چیزیه مثل همین باشی

عشقولانه
من فقط 15 تا دوستت دارم به اندازه ی 7 تا دریا و 7تا آسمون و 1 دنیا

عشقولانه
عاشق بارونی ولی وقتی بارون میاد چتر رو سرت می گیری میگی عاشق برفی ولی از یه گوله برف می ترسی میگی عاشق پرنده ای ولی اونو تو قفس زندونی می کنی انتظار داری نترسم وقتی میگی عاشقتم؟؟

عشقولانه
از من پرسیدی منو بیشتر دوس داری یا زندگی تو من گفتم زندگی مو . چیزی نگفتی و رفتی ولی نمیدونستی که تو خودت تموم زندگی من هستی

عشقولانه
واست یه دسته گل فرستادم با هزار مصیبت در میان اون همه گل تونستم یه گل مصنوعی بزارم و در آخر برات بگم تا خشک شدن آخرین گل دوست دارم

عشقولانه
از کسی که دوستش داری ساده دست نکش. شاید دیگه هیچ کس رو مثل اون دوست نداشته باشی و از کسی هم که دوستت داره بی تفاوت عبور نکن . چون شاید هیچ وقت ،هیچ کس تو رو مثل اون دوست نداشته باشد

عشقولانه
همیشه سعی کن کسی را دوست داشته باشی که قلبش اونقدر بزرگ باشه که برای اینکه توی قلبش باشی نیاز نباشه خودتو کوچیک کنی

عشقولانه
10 تا شاخه گل رو بگیر جلو آینه حالا بشمردیدی 11 تان آخه خودتم گلی

عشقولانه
جا نا زدست عشق تو یک دم نباشد راحتم هر شب خیا لت را کشم ای ماه تابان در بغل

عشقولانه
جریان چیه که جسد اونای که ادعا میکنن برای ما میمیرن ,هیچوقت پیدا نمیشه!؟